tirsdag 29. juli 2014


Hei alle skjønne,


Ikke blitt stort med blogging på meg i det siste, det går i ett - har en del å pusle med selv om det er ferie ennå. 

I helgen var jeg å besøkte en veldig god venninne og hennes familie i Brevik, hadde det superkoselig. Sitter igjen med masse tanker. Kvalitetstid med gode venner er så utrolig viktig, det blir ofte satt litt på vent, vi tar det igjen siden og vips så har tiden flydd fra oss og tiden rent ut, skremmende! Nei, en får prioritere litt bedre. Hadde med min mellomste datter og vi storkoste oss fra vi kom til vi dro:)Savner paradiset deres, det var så superflott <3

Min kjære lille Lucyhund skal ha valper og i dag er hun på dag 40, åhhh det er så spennende. Magen har begynt for fullt å vokse, hun er ikke glad i lange turer og skal bare gå og stulle på tur. Hun nyter det litt også må jeg si, virkelig en vordrende mamma som lukter endesløst på hver eneste blomst hun ser og nyter utelivet sådan hihi. Raring denne lille chihuahuafrua :))

Jeg skal holde dere oppdatert uke fra uke på hvordan dette arter seg. Den 12.08 skal vi på røntgen og det blir spennende å se om det er flere enn 3 fostre der og håper selvfølgelig at alt er bra.

Ønsker dere alle sammen en nydelig dag, nyt finværet selv om det til tider kan bli litt heseblesende varmt :-)









Stor klem Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar