tirsdag 12. august 2014


God morgen,

Her har energien vært litt nede de siste dager, våres kjære lille chihuahua Lucy ventet tre valper ca den 20 august. Hun var ikke i form forrige uke så jeg tok hun med til dyrlegen og hun hadde abortert. Det var så grusomt. De sier at hunder ikke forstår hva som foregår eller hva de har i vente, spesielt ikke ved første kull, men hun har virkelig sørget. Hun fant frem bamsene sine og la seg i skapet med de, jeg har stor tro på at hunder skjønner mer enn vi aner. Nå går hun på antibiotika og vi ser at for hver dag som går kvikner hun til. Det viktigste for oss er at hun blir helt bra igjen.

Om ikke lenge konfirmeres min mellomste så forbredelsene er i full gang. Kaker og blomster er bestilt, talen fra min mann og meg er ferdig, mangler snart bare at finstasen kommer fra renseriet. 

Litt småtteri er jo igjen som bordkort, lage sanghefte og vi venter også i spenning på en film om Helene som snart er ferdig - kommer til å trille noen tårer når vi skal se den. 

Har dere noen tips hvor jeg kan finne noen runde hvite blomstervaser som ikke er for høye og ikke for kraftige, men heller ikke for små -  de skal brukes til å ha buketter i, ca 7-8 roser. Jeg skal ha 6 stykker og ser etter noen som er rimelige, skal jo bare brukes i noen få timer så kjøper ingen som er dyre.
Føler jeg har vært overalt, men finner ingenting som passer helt. Fant disse vasene på nettet "Kahler", tenkte på den minste eller den litt større størrelsen - bare i hvit!





Ønsker dere alle en finfin dag!


Klem Kristin S ♥︎

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar