onsdag 21. januar 2015



Hei skjønninger,


Får vel poste et innlegg litt raskere denne gangen, og ta igjen litt for siste innlegg som tok litt tid å poste.
Tenkte det kanskje var greit å mikse litt her med interiør, ikke bare det åndelige.

I tillegg til min ånderlige verden er jeg jo veldig interiørfrelst, jeg liker å ha det fint rundt meg, jeg liker å kunne kose meg hjemme, det gir meg ro,trivsel og harmoni. 

Vet ikke hva dere tenker, men er vi ikke litt slik da... Det betyr vel ikke at det materielle skal være så negativt. Det er jo mye diskusjon på det, at materielle ting ikke gjør deg "lykkelig" osv. MEN det betyr noe, iallfall for de fleste. 

Personlig har jeg et godt stabilt liv og handler ikke fordi jeg er ulykkelig, men fordi jeg setter pris på det jeg kjøper og jeg skal være den første til å innrømme at det gir litt ekstra "lykke"  Lykkerus som det heter er en deilig følelse :)

Legger ut noen bilder jeg har tatt, lenge siden jeg har postet interiørbilder.














Ønsker dere alle en nydelig dag!


Kristin S 
♥︎


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar